Wintersterfte monitor bijen@wur, Naturalis en Alterra

On maart 31, 2016, Posted by , In Geen categorie, With Reacties uitgeschakeld voor Wintersterfte monitor bijen@wur, Naturalis en Alterra
Beste Imker,

Ik mail u namens het honingbijen surveillance programma wat PRI bijen@wur samen met Naturalis en Alterra in opdracht van het Ministerie van Economische Zaken uitvoert. Wellicht heeft u hierover al gelezen in Bijenhouden, imkernieuws of de nieuwsbrief van bijen@wur.

Wij zijn zeer benieuwd hoe alle Nederlandse bijenvolken de winter doorstaan hebben. En daarom vragen wij graag uw aandacht voor de onderstaande korte enquête over van het honingbijen surveillance programma. Het zijn slechts drie korte vragen en we vragen u dan ook vriendelijk doch dringend mee te doen! Via de volgende link kunt u deelnemen.

M 06 28807707
Vondellaan 55, Postbus 9517, 2300 RA Leiden
E nieke.knoben@naturalis.nl
I www.naturalis.nl

Onze huidige tentoonstelling is geopend tot 1 augustus 2016. In september 2016 openen wij een nieuwe tentoonstelling rondom onze T. rex in het Pesthuis (huidig entreegebouw).