Studiedag Boskoop

On oktober 24, 2016, Posted by , In Geen categorie, With Reacties uitgeschakeld voor Studiedag Boskoop
Beste leden,

Na de succesvolle studiemiddag in 2015 is het bestuur van de groep Zuid-Holland (vertegenwoordigen alle imkerverenigingen in deze provincie) er in geslaagd onder auspiciën van het bestuur van de NBV en in samenwerking met het Bijkersgilde een hele dag studie te organiseren op 26 november aanstaande. Het is een geweldig programma geworden met drie boeiende lezingen in de 8 ochtend en interessante  workshops ’s middags waarvan je er aan drie deel kunt nemen. De toegang is slecht 20 euro  inclusief lunch en koffie en thee. Geweldig is ook dat de studiedag plaats vind in het Gebouw van het Wellant College in Boskoop die daardoor een belangrijke bijdrage leveren aan het mogelijk maken van deze studiedag.

Zo dicht bij en zo voordelig! Niet missen dus. Meer informatie over de inhoud van de dag en aanmelden via: http://www.bijenhouders.nl/studiedagen