Honey Highway

On juni 22, 2016, Posted by , In Geen categorie, With Reacties uitgeschakeld voor Honey Highway

Beste Imkers & geïnteresseerden,

Op maandagavond 27 juni zijn we uitgenodigd door Deborah Post van de Honey Highway om in de BIJenfarm op de Levende Buitenplaats van Op Hodenpijl kennis te maken met hun manier van omgaan met bijen op de biodynamische manier en over de Honey Highway. Deborah wordt bijgestaan door ervaren imker Jos Willemse (imker bij Odin). Deborah timmert nationaal aan de weg met het zaaien van drachtplanten waar het maar kan (de Highway ligt naast de A4). Praktisch: mocht je met de auto komen: je kunt parkeren achter Op Hodenpijl (Rijksstraatweg 20-22, 2636 AX Schipluiden); verzamelen tussen 19.30 en 19.45 op het parkeerterrein, dan lopen we gezamenlijk naar de Buitenplaats (mocht je later komen, deze is gelegen aan de overkant van de weg/vaart; voor de bijenstal moet je om de boerderij heenlopen, vervolgens linksom naar achteren).

I.v.m. de koffie en thee: ben je van plan te komen, geef dat even per mail aan Jelke, jelke@sirion.nu, door.