Bijenmarkt Schiedam

On mei 25, 2016, Posted by , In Geen categorie, With Reacties uitgeschakeld voor Bijenmarkt Schiedam

Op zaterdag 18 juni a.s. organiseert de Stichting Schiedamse Stadsimkers voor het tweede jaar een bijenmarkt op het terrein van het NME, Harreweg 10-12 te Schiedam.  Er zijn kramen van het St. Ambrosiusgilde, bijenkasten.nl, de Carnicavereniging en natuurlijk van de Schiedamse Stadsimkers zelf. Er zijn plantjes te koop, we bakken pannenkoeken en er is een theetuin waar koffie/thee/limonade met honinggebak genuttigd kan worden. Wellicht kunnen er ook zwermen gekocht of aangeboden worden, er is wel gelegenheid voor maar we weten nu nog niet of er aanbod zal zijn.

Het terrein ligt in Schiedam Noord (Kethel), een mooi groen stukje Schiedam. Parkeren kan het gemakkelijkst op het nabijgelegen Bachplein. Maar voor de Delftse  en Westlandse imkers is de markt ook goed per fiets te bereiken. De markt valt samen met de Midden Delfland Dag, één van de fietsroutes komt ook langs de bijenmarkt. We zouden het leuk vinden om jullie te ontmoeten, jullie zijn van harte welkom.

Wilt u de markt op uw activiteitenagenda plaatsen? Misschien verstuurt u ook een nieuwsbrief, het zou fijn zijn wanneer u de bijenmarkt op wat voor manier dan ook bekend wilt maken binnen uw afdeling.

Voor nadere informatie kunt u mij mailen of bellen:  schiedamsestadsimkers@outlook.com, tel. 010-2264050

Met vriendelijke groet,

namens de Stichting Schiedamse Stadsimkers,